Thursday, August 31, 2017

A ZeroPoint kiállta a hosszútávú futás próbáját

Újabb visszajelzés érkezett hozzánk ZeroPoint kompressziós termékeinkről, amelyet azért hoztunk el Nektek, hogy még hatékonyabbá és profibbá tehessük edzéseiteket. Most Pálfi Lászlótól érkezett hozzánk egy összefoglaló arról, hogyan váltak be a termékek futás során – László rendszeresen vesz részt nagyszabású futóversenyeken, így a ZeroPoint fő debütálására is a 81 km-es Szekszárd-Baja ultrafutó versenyen került sor. Ez alapján biztos, hogy alapos tesztelésnek vetette alá a kompressziós termékeket. Lássuk, mi a véleménye. 😊

Közel két hónapja kaptam tesztelésre a ZeroPoint kompressziós szettet, amely karszárból, aláöltözetből, kompressziós, lábra való szárból és nadrágból áll. Bevallom, a karszárral kapcsolatban voltak fenntartásaim, hogy nem csak placebo hatása lesz-e, nem lesz-e túl meleg, nem fog-e alatta izzadni túlzottan a kezem stb...

A többi kiegészítővel már voltak személyes tapasztalataim, élményeim futásaim során.

Legelőször a termékeket egy balatoni terepfutás során próbáltam ki: beöltözve jól mutattam! 😊 Az első kilométeren jól vizsgázott a szett, nem zavart, jól szellőzött a felső, a nadrág is, eltekintve a fekete színtől, ami kicsit szívta magába a meleget, de ezt betudtam a színének, illetve a közel 33 foknak és a balatoni domboknak. A lábamon a szár hozta a várakozásaim, sőt, mintha jobban csillapított volna, mint hasonló társai!
A karszár is pozitív csalódás volt: remekül vizsgázott, nem volt túl szoros, nem irritált és nem izzadt alatta a kezem! Lelocsolva meg egyenesen jól hűsített és a magas hőmérséklet ellenére is jól tartotta a hűvöset. Az első ismerkedő körömet a termékekkel néhány fotóval illusztrálnám. Ezen is látszik, hogy kényelmesek és öltöztetik az embert!



A második nagy teszt az a 81 km-es Szekszárd-Baja ultrafutó verseny volt, ahol azért mind a két „fél” kapta az ívet, a gyűrődést: azaz én, és a termékek is. Itt is jól vizsgáztak, nem voltak zavaróak, közel 8,5 óra futás után is tették a dolgukat. A karszár itt átlagon felül vizsgázott, hiszen azért egy idő után fárad az ember karja is, mert az is elég kemény igénybevételnek van kitéve, azonban mégsem éreztem semmi fáradást benne. Tompította  a stresszt, amit ilyen futás alkalmával néha érezni szoktam, csakúgy, mint a lábamon lévő szár, ami futás után is rajtam maradt, hogy érezzem a kompresszió futás utáni jótékony hatását is ... Összességében csak jókat tudok írni róluk! 😊 



 Tudj meg többet ZeroPoint kompressziós termékeinkről ide kattintva.

No comments:

Post a Comment